Over StORM - Over het land - Over de scholen - Over de projecten - Film - Bestuur StORM - Aanmelden als donateur of info aanvragen - Wilt u ons werk direct steunen?

Over StORM

[klik op de foto's voor vergroting]
De Stichting Opbouw Roemeens MoldaviŽ (StORM) is opgericht op 15 februari 2001 en stelt zich als doel het renoveren en bouwen van scholen in het armste deel van Roemeens MoldaviŽ. De Stichting werkt niet met een vast budget en heeft geen structurele inkomsten. Het geld dat nodig is voor onze projecten, moet worden opgebracht door acties, collecten en giften.

Behalve het herstel/nieuwbouw van scholen, wat natuurlijk zeer belangrijk is, zou de stichting StORM graag meer willen doen voor de arme medemens in dit gebied van Roemenie en ook daar is veel geld voor nodig. Giften van particulieren, bedrijven en instellingen, zijn prachtig en geven een gevoel van betrokkenheid. Geld voor extra hulp aan de medemens, is op voorhand niet aanwezig. Toch zouden we met elkaar moeten proberen die mogelijkheid te scheppen! Want er zijn nog te veel situaties, die in schril contrast staan met de omstandigheden waarin wij mogen leven.

Spreekt het bovenstaande u aan en u wilt meehelpen om de jeugd van Roemenie ook een goede toekomst te geven doe een gift of wordt donateur.